{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Sık Sorulan Sorular
Lacoste.com.tr’ye neden üye olmalıyım?

Kapat
www.lacoste.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.
Lacoste.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?

Kapat
“Üye ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz mevcut Facebook hesabınız ile bağlanarak da sitemize üye olabilirsiniz. Sitemize üye olabilmek için herhangi bir ücret talep edilmemektedir.
Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?

Kapat
Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için üye olmanızı öneririz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Kapat
Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir.
Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Kapat
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Kapat
E-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesini tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Kapat
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adreslerim” sekmesini tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.
Kişisel bilgilerimi ne için kullanıyorsunuz?

Kapat
Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için çok büyük önem taşıyor. Lacoste sanal mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.
E-bülten, duyuru ve SMS’lerin bana gönderilmesini nasıl sağlayabilirim?

Kapat
Anasayfada bulunan “Lacoste Bültenine Üye Olun” alanına mail adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.
Para Puan nedir?

Kapat
Para puan, yaptığınız alışveriş tutarının %5’i kadarını TL olarak hesabınızda biriktirir. Kazandığınız para puanlar, 1 ay sonra hesabınıza yüklenir.
Para puan kullanarak satın aldığım ürünün iadesini gerçekleştirdiğimde para puanım üyelik hesabıma geri yüklenir mi?

Kapat
Evet. İade yaptığınız ürünlerde kullanmış olduğunuz para puanlar iadeniz gerçekleştikten sonra üyelik hesabınıza geri yüklenecektir.
Neden Lacoste.com.tr’den alışveriş yapmalıyım?

Kapat
www.lacoste.com.tr, Lacoste mağazalarında satışa sunulan tüm ürünlerin tek online resmi satış kanalıdır.
Doğru bedeni nasıl sipariş edebilirim?

Kapat
Doğru bedeni bulabilmek için, ürün sayfasında yer alan beden tablosunu kullanınız.
Siparişimin işleme konulduğunu nasıl öğrenebilirim?

Kapat
Siparişinizi tamamladıktan sonra, 15-20 dakika içerisinde kayıtlı e-mail hesabınıza otomatik olarak konfirmasyon e-maili yönlendirilecektir.
Siparişlerimi nereden görüntüleyebilirim?

Kapat
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz.
Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Kapat
Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerinizden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasına dikkat ediniz. Üyelik bilgilerinizi, dilediğiniz zaman “Hesabım” sekmesinden güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz, üyelik bilgilerinizde yer alan ve sipariş aşamasında seçtiğiniz adrese gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz.
Hediye paketi ekleme seçeneğiniz var mı?

Kapat
Alışveriş sepetinizde ödeme yaparken tercihinize göre hediye paketi ekleme seçeneğini tıklayabilirsiniz.
Lacoste sanal mağaza ile nasıl irtibata geçebilirim?

Kapat
Lacoste sanal mağaza ve siparişleriniz ile ilgili sorularınız için Müşteri ilişkileri departmanı ile iletişime geçebilirsiniz: e-Mail: mh@erenperakende.com Telefon: 444 37 36
Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?

Kapat
"Mağaza Bul" sayfasından, size en yakın mağazaları görüntüleyebilirsiniz.
Siparişimi nasıl ödeyebilirim?

Kapat
Lacoste sanal mağazadan vereceğiniz siparişleri kredi kartı ya da bankamatik kartlarınız ile ödeyebilirsiniz. Kapıda ödeme ile sipariş ne yazık ki kabul edilmemektedir.
3D Secure Neden Güvenlidir?

Kapat
3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.
3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

Kapat
Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan doğrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olması gerekmektedir.)
Kredi kartı bilgilerim güvende mi?

Kapat
Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz’den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. Lacoste sanal mağazada Visa, Mastercard vePayU ile işlem yapabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.
Promosyon kodum ve/veya hediye çekim var. Nasıl kullanabilirim?

Kapat
Sipariş aşamasında, promosyon kodunuzu ‘Promosyon kodu’ alanına giriniz.
Ödeme adımında sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

Kapat
Ödeme işlemlerinde yaşayacağınız olası sorunlar ile ilgili olarak 444 37 36 numaralı telefondan ve mh@erenperakende.com mail adresinden Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.
Teslimat seçenekleri nelerdir?

Kapat
Aynı gün teslimat: Hafta içi 15.00’ten önce verilen siparişler için geçerlidir. Sonrasında verilen siparişler bir sonraki gün teslim edilir. Teslimat en geç 22.00’ye kadar yapılır. Hafta sonu ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır. Kişiselleştirme yapılmış ürünler için aynı gün teslimat yapılamamaktadır. Standart kargo: Hafta içi saat 15:00’e kadar verilen siparişler aynı gün, 15:00 dan sonra verilen siparişler ertesi gün Yurtiçi Kargo ile gönderilecektir. Hafta sonu verilen siparişler, Pazartesi günü kargoya verilmektedir. Resmi tatil günleri verilen siparişler, takip eden ilk iş günü kargoya verilmektedir. Mağazadan teslimat: Siparişinizde yer alan ürünleri, seçeceğiniz mağazamızdan 2-3 iş günü içinde teslim alabilirsiniz.
Standart kargo ücreti ne kadardır?

Kapat
Standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Hızlı teslimat / aynı gün teslimat seçeneği ile verdiğiniz siparişlerinizde 9,90 TL, sipariş tutarınıza yansıtılacaktır.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Kapat
Siparişiniz kargoya verildiği zaman, bilgilendirme e-postası alacaksınız. Mailde yer alan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.
Siparişimin hangi aşamada olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Kapat
Üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden siparişinizi takip edebilirsiniz.
Aynı gün / hızlı teslimat bölgeleri nerelerdir?

Kapat
Aynı gün teslimat sadece İstanbul için geçerlidir. Ancak İstanbul’da bulunan bazı bölgeler Aynı Gün Teslimat’a dahil değildir. (Dahil olmayan bölgeler: Sarıyer Demirci Köyü, Sarıyer Gümüşdere Köyü, Sarıyer Kısırdağı Köyü, Beykoz Anadolu Kavağı Mahallesi, Beykoz Baklacı Mahallesi, Beykoz İncirköy Mahallesi, Beykoz Paşabahçe Mahallesi, Beykoz Tokatköy Mahallesi, Beykoz Yalıköy Mahallesi, Şile, Adalar, Eyüp Çiftalan Köyü, Eyüp Işıklar Köyü, Eyüp İhsaniye Köyü, Eyüp Odayeri Köyü, Eyüp Pirinçci Köyü, Eyüp Yukarıağaçlı Köyü, Başakşehir Altınşehir Mahallesi, Başakşehir Güvercintepe Mahallesi, Başakşehir Kayabaşı Mahallesi, Başakşehir Şahintepe Mahallesi, Başakşehir Şamlar Köyü, Çatalca, Arnavutköy ve Büyükçekmece bölgesi* (*Sadece Alkent ve Cumhuriyet Mahallesi’ne gönderim yapılmaktadır.)
Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kapat
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise; kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından lacoste.com.tr'ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.
Lacoste.com.tr’den aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?

Kapat
Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 30 (otuz) gün içinde (aksesuarlarda 15 gün) herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde mh@erenperakende.com adresine e-posta yolu ile açık bir bildirimde bulunulması ve ürünün 8. maddede belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması gerekir. İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. İç giyim ve kozmetik ürünleri ile kişiselleştirilmiş ürünlerde iade kabul edilmemektedir. Ürün/ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade ve değişim işlemlerinde ürünlerinizi Yurtiçi Kargo cari kod: 302711308 koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir. İade Adresi: Occasion Mahmutbey Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52 Bağcılar/İstanbul
Hasarlı ya da defolu bir ürün aldıysam ne yapmalıyım?

Kapat
Lacoste sanal mağazadan aldığınız ürün Lacoste kalite standartlarını karşılamıyorsa, yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Bu şekilde bir ürün aldığınız zaman, üründeki problemi fatura arka yüzünde bulunan formda belirtmek suretiyle, ürünü faturası ile birlikte imzalı bir şekilde kargo ile iade ediniz ve lütfen müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçiniz.
Lacoste sanal mağazadan almış olduğum bir ürünü başka bir beden/renk ya da başka bir ürünle değiştirebilir miyim?

Kapat
Almış olduğunuz ürünü değiştirmek için, önce satın almış olduğunuz ürünü iade etmeli ve yeni bir sipariş vermelisiniz.
Lacoste sanal mağazadan almış olduğum bir ürünü Lacoste mağazalara iade edebilir miyim?

Kapat
Lacoste sanal mağazadan alınan ürünler yalnızca Lacoste sanal mağazaya iade edilebilir.
Ürün iadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Kapat
İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişinizin yapıldığı kredi kartına iade edilir. İade bedelinizin kartınıza ulaşması, ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.