{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Anasayfa
Sık Sorulan Sorular

SİPARİŞ BİLGİLENDİRME

Siparişimin işleme konulduğunu nasıl öğrenebilirim?
Siparişinizi tamamladıktan sonra, 15-20 dakika içerisinde kayıtlı e-mail hesabınıza otomatik olarak onay e-maili yönlendirilecektir.
Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol ederim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sisiz e-posta ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi anlık olarak takip etmek isterseniz sipariş verdiğiniz e-posta adresi ile www.lacoste.com.tr'ye kayıt olarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

SİPARİŞ DURUMU

Siparişlerimi nereden görüntüleyebilirim?
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz.

SİPARİŞ

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerinizden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasına dikkat ediniz. Üyelik bilgilerinizi, dilediğiniz zaman “Hesabım” sekmesinden güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz, üyelik bilgilerinizde yer alan ve sipariş aşamasında seçtiğiniz adrese gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz.

SİPARİŞ DURUMU

Siparişimin hangi aşamada olduğunu nasıl öğrenebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden siparişinizi takip edebilirsiniz.

KARGO ÜCRETİ

Standart kargo ücreti ne kadardır?
Standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir. 
Hızlı teslimat kargo ücreti ne kadardır?
Hızlı teslimat seçeneği ile verdiğiniz siparişlerinizde kargo ücreti 19,90 TL'dir. 1000 TL ve üzeri siparişlerinizde ise hızlı teslimat kargo seçeneği ücretsizdir.

KARGO SEÇENEKLERİ

Teslimat seçenekleri nelerdir?
Standart Teslimat: Siparişiniz 2-4 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese Yurtiçi Kargo ile teslim edilir. Kapanma nedeniyle siparişiniz sizlere daha geç gönderilebilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde sms/mail ile bilgilendirileceksiniz. Kişiselleştirilmiş ürünlerin teslimat süresi 30 iş günüdür.Hızlı teslimat: Hafta içi ve Cumartesi saat 15.00'e kadar verilen hızlı teslimat siparişleri, aynı gün içinde 23.00'e kadar teslim edilir. Saat 15:00'ten sonra, pazar günleri ve resmi tatil günlerinde verilen hızlı teslimat siparişleri ise takip eden ilk iş gününde 23.00'e kadar teslim edilir.Pazar günleri ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır. Kişiselleştirilmiş ürünlerde hızlı teslimat seçeneği bulunmamaktadır.


KARGO DURUMU

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiği zaman, bilgilendirme e-postası alacaksınız. E-mailde yer alan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

HIZLI TESLİMAT BÖLGELERİ

Hızlı teslimat bölgeleri nerelerdir?
Hızlı teslimat sadece İstanbul için geçerlidir. Ancak İstanbul’da bulunan bazı bölgeler Hızlı Teslimat’a dahil değildir. (Dahil olmayan bölgeler: Sarıyer Demirci Köyü, Sarıyer Gümüşdere Köyü, Sarıyer Kısırdağı Köyü, Beykoz Anadolu Kavağı Mahallesi, Beykoz Baklacı Mahallesi, Beykoz İncirköy Mahallesi, Beykoz Paşabahçe Mahallesi, Beykoz Tokatköy Mahallesi, Beykoz Yalıköy Mahallesi, Beykoz Ortaçeşme Mahallesi, Çekmeköy Alemdağ Mahallesi, Çekmeköy Nişantepe Mahallesi, Esenler Fatih Mahallesi, Pendik Göçbeyli Mahallesi, Tuzla Orta Mahallesi, Şile, Adalar, Eyüp Çiftalan Köyü, Eyüp Işıklar Köyü, Eyüp İhsaniye Köyü, Eyüp Odayeri Köyü, Eyüp Pirinçci Köyü, Eyüp Yukarıağaçlı Köyü, Başakşehir Altınşehir Mahallesi, Başakşehir Güvercintepe Mahallesi, Başakşehir Kayabaşı Mahallesi, Başakşehir Şahintepe Mahallesi, Başakşehir Şamlar Köyü, Çatalca, Arnavutköy ve Büyükçekmece bölgesi* (*Sadece Alkent ve Cumhuriyet Mahallesi’ne gönderim yapılmaktadır.)

KARGO TESLİMATI

Siparişimin tümü elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Ürünlerinizi size en hızlı şekilde ulaştırmak istediğimiz için, siparişiniz farklı paketler halinde gönderilebilir. Siparişinizde birden fazla ürün bulunuyorsa ve tamamını bir kargoda almadıysanız, ürünleriniz farklı dağıtım noktalarından gönderiliyor demektir. Ürünlerin parçalı halde gönderilmesi ek kargo ücreti oluşturmamaktadır.

KARGO TESLİMATI

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise; kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından lacoste.com.tr'ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

ÜYELİK ADIMLARI

Lacoste.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?
“Üye ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz mevcut Facebook hesabınız ile bağlanarak da sitemize üye olabilirsiniz. Sitemize üye olabilmek için herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

ÜYELİK

Lacoste.com.tr’ye neden üye olmalıyım?
www.lacoste.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.
E-Posta adresimi değiştirebilir miyim?
Üye olduğunuz e-posta adresiniz değiştirilemez, kullanmak istediğiniz e-posta adresi ile yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

ÜYE OLMADAN ALIŞVERİŞ

Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için üye olmanızı öneririz.

ŞİFREMİ UNUTTUM

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir.

ŞİFRE DEĞİŞİKLİĞİ

Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

BÜLTEN ÜYELİĞİ

E-bülten, duyuru ve SMS’lerin bana gönderilmesini nasıl sağlayabilirim?
Anasayfada bulunan “Lacoste Bültenine Üye Olun” alanına mail adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

ÜYELİK BİLGİLERİ GÜNCELLEME

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesini tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

ADRES BİLGİLERİ GÜNCELLEME

Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adreslerim” sekmesini tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

KİŞİSEL BİLGİLER HAKKINDA

Kişisel bilgilerimi ne için kullanıyorsunuz?
Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için çok büyük önem taşıyor. Lacoste sanal mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.

E BÜLTENDEN ÇIKMA

E-bülten almak istemiyorum, ne yapmam gerekiyor?
Tarafınıza gönderilen maillerde yer alan “Bu mesajı almak istemiyorsanız tıklayın” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğinizi otomatik olarak iptal edebilirsiniz.

PARA PUAN

Para Puan nedir?
Para puan, yaptığınız alışveriş tutarının %5’i kadarını TL olarak hesabınızda biriktirir. Kazandığınız para puanlar, 45 gün sonra hesabınıza yüklenir.
Yeni üyelik açtığımda eski hesabımdaki para puanlarımı yeni hesabıma aktarabilir miyim?
Evet, aktarabilirsiniz. Böyle durumlarda müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

İADE PARA PUAN

Para puan kullanarak satın aldığım ürünün iadesini gerçekleştirdiğimde para puanım üyelik hesabıma geri yüklenir mi?
Evet. İade puanlarınız için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

NEDEN LACOSTE.COM.TR?

Neden Lacoste.com.tr’den alışveriş yapmalıyım?
www.lacoste.com.tr, Lacoste mağazalarında satışa sunulan tüm ürünlerin tek online resmi satış kanalıdır.

BEDEN

Doğru bedeni nasıl sipariş edebilirim?
Doğru bedeni bulabilmek için, ürün sayfasında yer alan beden tablosunu veya bedeninizi bulun özelliğini kullanabilirsiniz. 

HEDİYE PAKETİ

Hediye paketi ekleme seçeneğiniz var mı?
Alışveriş sepetinizde ödeme yaparken tercihinize göre hediye paketi ekleme seçeneğini tıklayabilirsiniz.

SANAL MAĞAZA İRTİBAT

Lacoste sanal mağaza ile nasıl irtibata geçebilirim?
Lacoste sanal mağaza ve siparişleriniz ile ilgili sorularınız için Müşteri ilişkileri departmanı ile iletişime geçebilirsiniz:
e-Mail: mh@erenperakende.com
Telefon: 444 37 36

MAĞAZA BUL

Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?
"Mağaza Bul" sayfasından, size en yakın mağazaları görüntüleyebilirsiniz.

TAKSİT SEÇENEKLERİ

Alışverişlerde taksit yapılabiliyor mu?
Lacoste.com.tr 'de ve mağazalarda alışverişlerinizi anlaşmalı bankalarla taksitli olarak yapabilirsiniz.

ÖDEME SEÇENEKLERİ

Siparişimi nasıl ödeyebilirim?
Lacoste sanal mağazadan vereceğiniz siparişleri kredi kartı ya da bankamatik kartlarınız ile ödeyebilirsiniz. Kapıda ödeme ile sipariş ne yazık ki kabul edilmemektedir. Siparişinizi verdikten sonra hızlı ve güvenli ödeme için kredi kartı bilgilerinizi kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizde tek tıkla hızlı ödeme seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır. Kaydettiğiniz kart bilgilerini silmek için; profilim > kayıtlı kartlarım sekmesinden kartı sil seçeneğine tıklayarak silme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 
Garanti Pay ile nasıl ödeme yapabilirim?
Ödeme seçeneklerinden Garanti Pay'i seçin. Sözleşmeyi onaylayıp siparişi tamamla butonuna bastığınızda Garanti ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Garanti Pay sayfasında kullanıcı bilgileriniz ile hesabınıza giriş yapın. Kartınızı ve ödeme türünü seçerek ödeme işlemini tamamlayın. 

3D GÜVENLİ ÖDEME

3D Secure Neden Güvenlidir?
3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

3D İLE ALIŞVERİŞ

3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?
Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan doğrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olması gerekmektedir.)

KREDİ KARTI

Kredi kartı bilgilerim güvende mi?
Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz’den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. Lacoste sanal mağazada Visa, Mastercard vePayU ile işlem yapabilirsiniz.Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

PROMOSYON KODU KULLANMA

Promosyon kodum ve/veya hediye çekim var. Nasıl kullanabilirim?
Sipariş aşamasında, promosyon kodunuzu ‘Promosyon kodu’ alanına giriniz.

KREDİ KARTI PARA PUAN

Kredi kartı para puanım ile sipariş verebilir miyim?
Kredi kartı para puanları ile sipariş işlemi yapılmamaktadır.

ÖDEME ADIMI

Ödeme adımında sorun yaşarsam ne yapmalıyım?
Ödeme işlemlerinde yaşayacağınız olası sorunlar ile ilgili olarak 444 37 36 numaralı telefondan ve mh@erenperakende.com mail adresinden Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

NASIL İADE YAPILIR?

Nasıl iade Yapılır?
Lacoste.com.tr’den aldığınız ürünleri 30 gün içerisinde Yurtiçi Kargo ile ücretsiz iade edebilirsiniz.

Siparişiniz ile birlikte irsaliyenizin aşağı kısmında bulunan iade bölümünü doldurun

Doldurduğunuz formu ürünler ile birlikte poşete yada kutuya yerleştirin

İster size en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine bırakın, ister adresinizden kuryeye teslim edin.

Paket üzerine 342041617’lu cari kodumuzla birlikte ad ve soyadınızı belirtiniz.

İade Adresi: Occasion Mahmutbey

Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52

Bağcılar/İstanbul

KURYE NASIL TALEP EDİLİR?

Kurye Nasıl Talep Edilir?
İster Yurtiçi Kargo'nun 444 99 99 numaralı telefonu arayarak kurye talep edebilir, isterseniz de https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/kurye-cagir bağlantısına tıklayarak, karşınıza çıkan kurye talep formunu doldurarak kurye talebinde bulunabilirsiniz.

KURYE TALEP FORMU NASIL DOLDURULUR?

Kurye Talep Formu Nasıl Doldurulur?
Açılan sayfadaki sizden talep edilen bilgileri girin

Vermiş olduğunuz cep telefonunuza gelen doğrulama SMS'ini karşınıza çıkan ekrana girin

Paket Bilgileri bölümünü doldurun

Kurye Çağır butonuna basın

Aynı gün yada ertesi gün Yurtiçi Kargo sizleri arayarak kuryenin adresinize geleceği zamanı iletir

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, “ürün inceleme” biriminden kabul onayı alındıktan sonra, sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza para iadesi işlemi gerçekleştirilir. Tüm iade işlemleri, paket Lojistik Merkezimize ürünler teslim edildikten sonra yaklaşık 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, ilave 1-5 iş günü sürebilir.

İADESİ YAPILMAYAN ÜRÜNLER

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?
İç giyim ürünleri, maske ve kişiselleştirilmiş ürünlerde iade işlemi yapılmamaktadır.

HASARLI ÜRÜN

Hasarlı ya da defolu bir ürün aldıysam ne yapmalıyım?
Lacoste sanal mağazadan aldığınız ürün Lacoste kalite standartlarını karşılamıyorsa, yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Bu şekilde bir ürün aldığınız zaman, üründeki problemi fatura arka yüzünde bulunan formda belirtmek suretiyle, ürünü faturası ile birlikte imzalı bir şekilde kargo ile iade ediniz ve lütfen müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçiniz.

ÜRÜN DEĞİŞİMİ

Lacoste sanal mağazadan almış olduğum bir ürünü başka bir beden/renk ya da başka bir ürünle değiştirebilir miyim?
Almış olduğunuz ürünü değiştirmek için, önce satın almış olduğunuz ürünü iade etmeli ve yeni bir sipariş vermelisiniz.

İNDİRİM KUPONU

İndirim kuponumu / kodumu nasıl kullanabilirim?
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sipariş özetinin hemen altında “Promosyon Kuponu / Kodu ” alanına gidin.
Kuponunuz varsa yazın ve “Gönder” butonuna basın. Kodunuz otomatik olarak uygulanacak ve fiyattan düşecektir.

İADE YERİ

Lacoste sanal mağazadan almış olduğum bir ürünü Lacoste mağazalara iade edebilir miyim?
Lacoste sanal mağazadan alınan ürünler, Lacoste mağazalarında stok bulunması halinde numara veya modelin farklı rengi ile değişimi yapılabilmektedir.


COVID-19 SÜRECİ HAKKINDA

Bilgilendirme

Sizlerin ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman önceliğimiz

Küresel çapta etkisini sürdüren COVID-19 pandemisi kapsamında alınan tedbirler doğrultusunda hepimizin sağlığını korumak adına E-Ticaret Depo operasyonlarımıza aldığımız güvenlik ve yüksek hijyen önlemleri doğrultusunda devam ediyoruz. Standart teslimat: Siparişiniz, 2-4 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese Yurtiçi Kargo ile teslim edilir. Kapanma nedeniyle siparişiniz size daha geç gönderilebilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde sms/mail ile bilgilendirileceksiniz. Bu dönemde artan e-ticaret hacmi ve sipariş yoğunluğu karşısında kargo firmalarının sınırlı kapasitesinden dolayı teslimat süreçlerimizde aksaklık yaşamamak adına kargo firmalarıyla görüşüp süreci iyileştirmek; siparişinizin en kısa sürede size güvenli olarak ulaştırmak için özenle çalıştığımızı bilmenizi isteriz. Teslimat sürecini sorgulamak için, üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden kargo takip bilgilerinize ulaşabilir; dilerseniz 444 37 36 numaralı hattımızdan veya iletişim formunu doldurarak Müşteri İlişkileri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Bu zorlu dönemi hep birlikte en kısa zamanda aşacağımıza olan inancımız ile sağlıklı günler diler, göstereceğiniz anlayış için çok teşekkür ederiz.


Mağaza Bilgilendirme
Dünyadaki bütün mağazalarımızda ekiplerimizi korumak, güvenilir ve pozitif bir müşteri deneyimi sağlamak en yüksek önceliğimizdir. Bu kapsamda almış olduğumuz önlemler;

  • Tüm mağazalardaki klimaların filtreleri temizlenip, ince temizlik işlemleri yapıldıktan sonra Nano Gümüş İyon Teknolojisi ile dezenfekte edilmiştir. Ek olarak, mağazalarımız açılış ve gün ortasında olmak üzere iki defa dezenfekte edilecektir.

  • Her müşteriden önce ve sonra deneme kabinleri dezenfekte edilecektir.

  • Mağazalarımız içerisinde müşterilerimizin kolayca erişebileceği dezenfeksiyon noktaları yer alacaktır.

  • Sosyal mesafe kuralları gereği mağaza içerisindeki müşteri sayısı sınırlı sayıda tutulacaktır ve mağaza ziyareti süresince maske takılması rica edilecektir.

  • Mağaza içerisinde kullanımı ve temas yoğunluğu olan materyaller düzenli olarak temizlenecek, kasa bölgesi her ödemeden önce ve sonra dezenfekte edilecektir.


Üyeliğiniz Başarıyla Tamamlanmıştır.
Tamam
Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.

Listeyi Görüntüleyin
Favori listenize eklemek için beden seçimi yapmanız gerekmektedir