{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Lacoste Hakkında
Lacoste Ürünleri
ÜRÜN

LACOSTE; yeniliği, zarafeti ve kaliteyi birleştiren ürünler tasarlar.

ÖZENLE SEÇİLMİŞ ELYAF

LACOSTE, örgü ürünlerinde kullanılan liflerin seçiminde eşsiz bir ustalığa sahiptir. Lifler ve özellikle Lacoste pololarda kullanılan pamuk en yüksek kalite standartlarına göre belirlenir. Lacoste, ürünlerinde kullandığı pamuğu tedarik ederken insan haklarına saygılı kaynaklardan geldiğinden emin olur.

LACOSTE, AFIRM ÜYESİ

LACOSTE; giyim, deri ve ayakkabı imalatında kullanılan kimyasal maddelerin kontrollü kullanımını amaç edinmiş bir topluluk olan AFIRM üyesidir.

“RESPONSIBLE SOURCING NETWORK” LACOSTE TARAFINDAN DESTEKLENİYOR

LACOSTE, pamuk tarlalarında zorla çalıştırma ve çocuk işçiliğine karşı mücadele eden Responsible Sourcing Network* tarafından başlatılan kampanyayı desteklemektedir.

© MARIE - AMÉLIE TONDU - ATELIER LACOSTE, FRANCE

BOYAMA ALANINDA UZMANLIK

LACOSTE’un Troyes'teki boyama atölyesinde her yıl yaklaşık 2.000 ton malzeme eşsiz bir ustalıkla boyanır.


Bu ustalık, Lacoste'un dünyanın en sıkı şartlarına saygı göstererek kimyasal maddelere ilişkin katı yönetmeliği uygular. Lacoste boyama tesisi, aynı zamanda ekolojik inovasyon hizmetinde araştırma ve geliştirme merkezidir.

Tenis kortunda hayatta olduğu gibi ve herhangi bir aktivitede, koşulsuz memnuniyetin garantisi, iyileştirme çabasıdır.

By René Lacoste

(Grasset Publishing, 1928)

CHAMAILLE, İPLİĞİN ÖYKÜSÜ

© MARIE - AMÉLIE TONDU - ATELIER LACOSTE, FRANCE

LACOSTE, 2013 yılında, yenilik yapma değerlerine bağlı kalarak CHAMAILLE'i başlattı. Chamaille, dokuma kenevir ürünlerinin üretiminde kullanılmak üzere, Fransız kökenli ekolojik ipliğin oluşturulmasına adanmış üç yıllık bir endüstriyel araştırma projesidir.


Proje, ADEME (Fransa Çevre ve Enerji Yönetimi Ajansı) tarafından desteklenmektedir.

LACOSTE ÜRETİM & TEDARİK ÜLKELERİ 2014
  • 31%
    America
  • 29%
    Euromed
  • 40%
    Asia